En anorlunda upplevelse kan man säga

publicerat i Inredning;
Ne nu okar jag inte mer skulle göra om min header till bloggen men det blir bara fel, jag har inga bra redigeringprogram så det blir lite svårt..

Helgen har bestått av jobb, middagar, fotboll, och en utgång, blev soap bar i 2 sekunder sen collage, haha jag säger ingenting, men jag var inte så taggad,.....

Oj så mycket reaktioner de blev efter att programmet visats i tordags, jag klara inte av att höra min röst så jag kollade på tv4. se utan ljud hahaha...



Mammas pojkar.. Det var så länge sedan man var dä så det känns så overkligt och konstigt att se det på tv nu, plus att nu pratar alla om det... Träffade Julia från prgrammet idag så roligt att se henne vi ska försöka styra ngt i veckan...
Saknar mina room mates nu när man såg dom på tv kommer man ihåg hur sjukt roligt vi hade..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag tkr om programmet:D

du har en fin blogg, även om du inte har ngn header:D

2:a kommentar, skriven , av Patricia Appelgren:

www.dudas.blogg.se

3:e kommentar, skriven , av susanna:

Fin blogg :)

4:e kommentar, skriven , av elin hallmaan:

Hallådär! :)



Har du tid och lust får du gärna rösta på mig, nr 3, här: http://endastfelicias.blogg.se/2010/january/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment, så hade lilla jag blivit jätteglad ^^



KRAM

Kommentera inlägget här :