Hemma i soffan en fredagkväll !!

publicerat i Inredning;
Medans Allla är ute ikväll sitter jag hemma och tar de lungt, kände hur huvudvärken började komma på jobbet, sen åkte jag hem och bums i soffan, orkade mig nyss upp och har småstädat lite..
Imorgon ska jag må bra det är ju min lediga helg..
Jag är van att aldrig ha några fredag kvällar jag stänger verkligen varje fredag, helt sjukt, but thats life...

Hahaha en liten störd grej, jag har gjort illa mig mitt på tummen det är som att jag har fått en sticka så det svider och gör ont, imorgon är det kräftskiva min höjdpunkt på hösten då behöver jag båda mina tummar hela, ni vet hur de svider när man har ett sår på handen och ska äta skaldjur, så nu ska tummen få en mirakelsalva och läka under natten, hahah....




Sov så gott alla vänner

Kommentera inlägget här :