Childhood armband

publicerat i Allmänt;
Jag älskar dessa söta Childhood armband har köpt hur många som helst så länge dem funnits både till mig själv och till andra tycker dem är en fin present också som alla uppskattar. Jag har fått frågan 1000 gånger om vart jag köper dem.
Jag köper mina på olika Doc morris apotek. Armbanden kostar 100:- styck en större del av den summan går direkt till arbetet för barn i utsatta situationer. Klicka här så kan du läsa mer och hitta ditt närmsta apotek:)



En fin gåva att ge bort eller köpa till sig själv<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag:

Idag shoppade jag träningskläder! :D

Tycker du precis som jag att det är roligare att träna med fina träningskläder?



Svara här: http://eraey.se/2012/april/new-in-my-closet-traningsklader.html#comment

Kommentera inlägget här :