Olearys, Riche, Story och Kåken

publicerat i Allmänt;
Gårdagen var jättetrevlig var så längesedan jag träffade Cissi nu så det var verkligen på tiden:) Vi började på Olearys med mat och dryck för att kolla på hockeyn, självklart vann brynäs efter en liten rysare på slutet.
Efter några glas vin bar det av mot Riche sedan Story och därefter Kåken. Var superhärligt väder på kvällen/natten kom nog hem i sängen kl 01 så det blev inte så sent men roligt hade jag iaf :)

Nu ska jag snart in till stan för middag tror jag skippar alkohol ikväll, (fast man vet ju aldrig) ska på fest imorgon igen och på söndag är det hockey Brynäs kanske tar sm guld då :)



Hahaha det var vi och typ 6 personer till som kollade på hockeyn, tyvärr hade ju AIK fotboll match samma tid så alla andra kollade på fotbollen, tråkigt vi fick inte riktigt någon stämning. Ne nu ska jag måla mina naglar tror det får bli i rosa denna gång:)

Kommentera inlägget här :