Sex, förhållanden, killar och gamla tider

publicerat i Allmänt;
Hade en supertrevlig kväll igår på Bishop Arms Östermalm med Helen, Silvia och Lilie. Inte träffat någon av dem sedan nyår. Helt sjukt men så bor vi ganska långt ifrån varandra också. Vi pratade om allt mellan himmel och jord men framförallt innehållet i min rubrik. Hahah vi hade superskoj iaf. Det var faktiskt väldigt mysigt och skön stämmning där och maten var god. Blev dock cola till maten för min del då jag kände mig bakis från torsdagens drickande som inte alls var nå mycket. Vi var innan på Sturehof och där hörde man knappt sin egen röst när man pratade för det var sååå mycket folk, jag som annars tycker det är supermysigt:)





Ne nu ska jag gå och köpa mig en stooor frukost, sedan baka något gott, därefter kolla på hockey och sedan avsluta kvällen med kalas:) Hahah kul att vi har snöstorm här idag.

Kommentera inlägget här :