Flowers all over the place

publicerat i Inredning;

Blev tyvärr inget sm-guld igår för brynäs. Men det kommer imorgon eller på torsdag. Äntligen en spännade match jag har saknat det då jag tycker att Skelefteå har bjudit upp till ett tråkigt motsånd, äntligen var dem lite mer på hugget.

Köpte tulpaner i lördags och fy vad allergisk jag är så tråkigt jag som verkligen vill ha tulpaner, ska försöka ha dem så länge jag orkar:( Färska blommor är underbart jag vill inte vara utan det. Kan piffa upp vilken tråkig inredning som helst.

 











Jag älskar färgklickar, är så sjukt trött på helt vita hem. Vitt är supersnyggt och jag vill själv ha grunden i hemmet i helt vitt men då måste man ha detaljer i färg som piggar upp lite. Det gör så mycket med bara en blomma eller en vas:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vonlila:

du får be killen komma hem med blommor lite oftare så du kan dekorera hemmet med dem ;)

kram

2:a kommentar, skriven , av Alicia:

Fin blogg!

3:e kommentar, skriven , av carola:

Fina bilder, jätte bra tips, rolig att läsa

mycket bra Carro!

KRAM!

Kommentera inlägget här :