Vårtecken på gården i form av fina blommor

publicerat i Allmänt;
Vilket härligt väder vi har/har haft idag:) Vaknade av fåglarnas kvitter och solens strålar som lyste in genom fönstret. Tänk vad mycket vädret spelar in på humöret. När det är fint väder blir man så glad och pigg. Jag får alltid massor med ideer och får en extra kick att vilja genomföra mina framtida planer och drömmar. Ibland önskar jag att jag bodde i ett land där det är någorlunda vamt året om:)
Ne nu ska jag laga lite mat och fortsätta kolla på Stanley Cup - slutspelet sen blir det en lugn kväll med lite fix:)









Hittade en rosa blomma:)





Alla dessa fina blommor finns på vår gård! Jag kan bara inte få nog av blommor. Känner verkligen att min allergi börjar smyga sig fram nu :( börjar klia direkt i näsan så fort jag går utanför dörren och ögonen ska vi inte tala om:(
Hoppas ni alla får en fin kväll <3

Kommentera inlägget här :