Bästa doftljusen Yankee candles och shearer candles

publicerat i Inredning;
Jag har alltid doftljus hemma dock inte för många så det luktar doftljus i hela lägenheten. Tipsade tidigare om detta från Shearer candles med doft av vanilj och kokos helt underbar doft. Detta kan köpas på PUB och Nk i Stockholm finns säker på massor av mer butiker också men dessa vet jag till 100 har dem.



På min födelsedag köpte söta Angelina detta till mig från Yankee Candle, självklart ett rosa :)
Detta lägger jag nu till bland mina favoriter. Ljuset är jätte stort så man kan tro att det ska lukta starkt men doften är helt perfekt inte för stark och inte för svag. Doften heter Sables Roses (Pink Sands) och har en brinntid på 150 timmar det är verkligen super.





YANKEE CANDLES hemsida kan du läsa om alla ljusen och även beställa hem då de har en shop, ljusen finns i olika storlekar färger och dofter helt underbara:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carola:

Vilket härligt ljus,säkert jättemysigt när

du tänder det, kan tänka mig doften

KRAM!

Kommentera inlägget här :