Solglasögon från Lensway

publicerat i Allmänt;

Kommer ni ihåg när jag skrev att jag tappat bort mina solglasögon som jag aldrig hittar... Idag vände jag upp och ner på lägenheten ännu en gång, de är spårlöst borta:(
I detta strålande väder vi har nu så är solglasögon ett måste jag kan inte gå ut i solen utan ett par, använder dem både som solglasögon, hårband även inomhus om jag tex ska gå och handla och är superbakis och inte vill visa mig bland människor,hihi.

Har surfat runt på internet efter ett par nya och hittade dessa supersnygga på Lensway ett par Ray-Ban för 999:- Ray-Ban - RB4125-601 32 Cats 5000 hos Mylovebasket
Ray-Ban 999:-
Klicka på Lensway länken ovan så kommer du direkt till sidan med alla deras solglasögon där alla kan hitta sin favorit modell:)

Dessa är precis i den modell som jag är ute efter och älskar. Har annars jätte svårt att hitta några som passar men dessa tror jag att det får bli. Då är frågan bara bruna eller svarta? Tycker att båda är lika snygga...


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carola:

Snygga! DU passar jättebra i bruna glasögon

KRAM!

Kommentera inlägget här :