Världens bästa pappa<3

publicerat i Allmänt;

Idag har jag spenderat dagen med världens bästa pappa:) Alltid när han kommer så har han med sig tonnvis med mat, så gulligt och snällt och det första han säger är att vi kan gå till prisextra och köpa mer, jag tycker det är så snällt så jag blir tårögd:) Vi gick en snabbis inne i stan och kollade på nya mood gallerian och sedan till Svenskt tenn för att köpa en överraskning till mamma. Hahah både jag och pappa hatar att gå i butiker så det gick på 5 röda. Sedan gick vi och hade det mysigt på norr mälarstrand.



Pappa,jag och lillasyster:) Min lillasyster var så otroligt gullig när hon var liten jag blev bara kallad för Ted Gärdestad:(
Åhhh jag hatar verkligen att ta farväl ifrån familjen och släkten när man väl träffar dem, lika jobbigt varje gång. Önskar alla vi kunde bo i samma stad men så kommer det tyvärr aldrig bli då ingen av oss vill flytta.

Tack för idag pappa<3

Kommentera inlägget här :