Port de Soller

publicerat i

Jippi ligger här på hotellrummet efter en superlång dag med massor av äventyr och testade lägga upp bilder här och det funkade äntligen efter att ha försökt i nästan 1 vecka. Efter en härlig brunch på morgonqvisten packade vi en väska med lite smått och gott för att ta det gamla trätåget till Port de Soller, vi var även där förra året men tog då bilen. Jag älskar ju Jönssonligan på Mallorca och vill vara på alla platser de var på och i filmen åker dem på trätåget:) tror det tog lite över 1 timme att åka från Palma till Soller. I stan var det supermysigt att åka när vi kom till bergen och skulle åka igenom dem i långa tunnlar var jag livrädd, har ju en sån jäkla klaustrofobi. Fick inte med nå fina bilder från port de Soller men det är en supermysigt lite stad mitt i bergen med en mysig båthamn. Kvällen spenderade vi i Palma längst med hamnen med några glas rött och middag, supermysigt. Imorgon väntar shopping. Jag blir helt galen när jag är här för det finns så mycket man vill ha.

Kommentera inlägget här :