Bästa julkalendern genom tiderna:)

publicerat i
Detta år har jag helt missat årets julkalender det har jag ju gjort det senaste åren också men eftersom det skulle vara mysteriet på greveholm i år som jag såg på när jag var mindre så ville jag ge den nyare versionen ett chans. Men men den går på så konstiga tider för mig och svt play har jag inte hunnit med:( 
De julkalendrar som jag tycker har varit bäst under min uppväxt är iaf helt klart Sunes jul och Pettson ch Findus:)
 
 
Har ni någon favorit kalender? 
 
 
 

Taggar: julkalender, sunesjul, pettson&findus, mysteriet, på, greveholm,;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Myyys:) Sunes jul är en favorit!

2:a kommentar, skriven , av Johanna Phil:

Mysteriet på Greveholm var klart bäst :)

3:e kommentar, skriven , av S:

Greveholm eller Sune! :)

4:e kommentar, skriven , av Mathilde:

Besök gärna min blogg. Ha en trevlig jul helg. =D

Kommentera inlägget här :