Hattlåda

publicerat i Inredning;

När det kommer till inredning är detaljer min absoluta favorit. Jag tycker om att ha tex ljusbrickor i olika format framme olika vaser och ljuslyktor. Jag kan byta ut dessa ca 1 gång i veckan då jag tröttnar otroligt snabbt.
Jag försöker använda olika färger på tex rosor från vecka till vecka, på brickorna skiftar jag mellan silver, vitt och guld. Jag ska lägga ut bilder senare på några av mina brickor.
En ganska gammalmodig detajl som jag hade när jag var liten har kommit tillbaka i mode nu är hattlådor. Dem är så otroligt söta och om man vill kan man klä om dem själv.









Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melissa Lavali - Vikt och Fotografering:

Svar:

Tack själv :) allt bra annars?

2:a kommentar, skriven , av Klara:

Hattlådor är så fina, i synnerhet de som ser lite gammaldags ut:)

3:e kommentar, skriven , av Al:

Så fint !

Kommentera inlägget här :