Helgen som varit

publicerat i Allmänt;
Förlåt så otroligt mycket för dålig uppdatering. Förra veckan var helt fylld av saker och tiden fanns inte till. Synd då jag gjorde mycket roligt:)
I helgen var vi ute på goldenhits en sväng men det stället var inte vår grej så vi gick vidare till V och hade suuuperroligt:) För mig betyder musiken otroligt mycket när man går ut på krogen.

Snart ska jag iväg på ett spännande möte och i eftermiddag ska jag på en inspelning ska bli superskoj.
Vi hörs igen senare idag :)



Hanna och jag på Golden :)

Glömde helt bort glad alla hjärtansdag på er <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mikael:

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

Kommentera inlägget här :