Melodifestivalen deltävlig 1

publicerat i Allmänt;

Melodifestivalen 2012

Jag tycker jätte mycket om melodofestivalen och älskar eurovision och vill verkligen att vi ska vinna varje år. Jag är väldigt kritisk och tycker att många låtar som tävlar absolut inte hör hemma i melodifestivalen. Men detta är som sagt bara mina åsikter.

Betyg
Sean Banan - 2 av 5 jag har tyvärr aldrig gillat Sean Banans humor och hans image. Men låten hade iaf lite sväng i sig.
Abalone Dots - 1 av 5 Otroligt grått och tråkigt kändes som att jag skulle somna under låten.
The Moniker - 2,5 av 5 tycker han är skön som artist och har oftast någolunda bra låtar denna var inte något speciellt bara bra.
Afro-dite - 3 av 5 glad och svängig låt men tyvärr inget som sticker ut och gör den till en låt att komma ihåg.
Dead by April - 2,5 av 5 känns som att denna låt låter som någon annan ganska bra.
Marie Serneholt - 1 av 5 otroligt dålig låt. Marie är ju en disco pingla varför kan hon inte slå till med något bättre. Plus kläderna.
Thorsten Flinck - 2,5 av 5 Kanske kvällen mest intressanta person. Thorsten är barfota på scenen jag tycker att han är cool. Låten är skön och härlig att lyssna på hoppas att dem får gå vidare doock inte någon vinnarlåt.
Loreen - 4,5 av 5 Kvällens klart bästa framträdande, älskar hennes unika och speciella framträdande. Hennes röst är underbar och Loreen utstrålar profesionalism. Blir kvällens vinnare.

 

 

Kommentera inlägget här :