Att skaffa barn

publicerat i Inredning;
 Va bara tvungen att visa detta hur söt är inte denna bild<3 så himla härlig.
Men tro nu inte att jag vill ha barn bara för detta. Hehe
 
 
Skulle kunna skriva en hel novell om allt detta med barn vad jag tycker och tänker om hela den biten men , jag orkar inte skriva ner allt det nu. Dock kan jag säga som så att jag aldrig har känt att jag vill ha några barn nu när man börjar komma upp  lite i åldern och har äldre bekanta så tjatar alla så himla mycket om tex när ska du skaffa barn och liknande. Jag vill inte prata om det på flera år. Är så otroligt trött på  detta barntjat.  Jag har otroligt mycket jag vill hinna med i mitt liv innan jag ens vill ägna en tanke åt att skaffa barn. Jag har alltid ansett att man ska leva livet fullt ut till 100% innan barn är på fråga. Och för det första så ska man vara gift först enligt mig.
Jag tänker bara själv hur man vill växa upp som barn,  jag vill vara en förebild för barnet/barnen ha fast jobb, bostadsrätt inte behöva tänka på pengar och liknande. Jag känner att det är nu när jag är ung jag vill resa, leva livet samla ihop minnesvärda minnen och göra galna saker som jag tar med mig livet ut inte behöva känna mig låste eller behöva anpassa mig för någon. Åren går så fort nu så vips så har man 30. Då får jag se du hur jag vill att mitt liv ska se ut då...
 
Nu hoppas jag på lite mindre tjat om dessa barn..

Kommentera inlägget här :