Underbar choklad

publicerat i Inredning;
Helgen var urmysig var helt underbart att vara ledig. Vi unnade oss massor av gotta jag hann även med att baka lite var aldeles för länge sedan. En liten helgtradition vi har är att gå till Cajsa Warg vi St eriksplan och handla underbara råvaror. Jag älskar den butiken allt känns så lyxigt och fräsht. Svårt att bekriva butiken för någon som aldrig varit där men den är underbar. Själva lokalen ser ut som ett gammalt bibliotek med träväggar och trästegar man kan klättra på . Innan man kommer in i butiken finns en choklad affär där man aldrig kan gå tommhänt ifrån. Så mycket choklad som jag ätigt på senaste tiden var det länge sedan jag åt. Men men choklad är bland det bästa jag vet i matväg efter kräftor:)
 
 
 
 
 
 
 
Här är lite av chokladen som följde med hem. Köpte även med massor av grönsaker, lemonade som var helt underbart god och några knyten till maten sjukt goda dem också.
 
 
 

Kommentera inlägget här :