Fika på Italiano

publicerat i Inredning;
Sitter i soffan och kollar på nyhetsmorgon och dricker mitt morgonkaffe. Passade på att sova ut idag så skönt. Gårdagen vill jag bara glömma så otroligt tråkigt att Sverige nu är ute ur fotbolls EM(.. Det var en otroligt fotbollsfest här i Stockholm under dagen, när jag gick en sväng på stan på lunchen så hörde man att det pratades fotboll överallt.
 Jag och Eric hann även med en liten fika på relativt nya Italiono på Birgerjarls gatan, mums så gott det var dem hade massor av olika bakverk, drycker, glass, mackor och sallader. Perfekt för oss som älskar det Italienska köket.



Jag  bloggar ju ofta från mobilen men nu på senaste dagarna har jag inte kunnat logga in, tror det är pga att blogg. se håller på att bygga om. Känns sjukt tråkigt och än så länge har jag inte sett något positivt med denna ombyggnation men det kanske blir bättre annars kommer jag att byta til något annat är så tråkigt att detta krånglar så mycket hela tiden. 

Kommentera inlägget här :