Bästa hårinpackningen för blont hår

publicerat i Skönhet;
 Det var verkligen synd att Brynäs förlorade igår:( Herregud det stod 2-2 till period 5 då Färjestad avgjorde.
Sen vi skulle ställa om klockan har jag av någon anledning inte kunnat sova på nätterna, har legat vaken tills jag hör morgontidningen komma sen somnar jag. Känner mig lite smått som ett vrak på dagarna när jag inte har fått tillräckligt med sömn:(

Jag tänkte tipsa om 2 av mina favorit produkter till håret. Jag är lite fram och tillbaka när det kommer till hårfärg nu när jag är blond så vill jag ibland vara guld blond och ibland silverblond. Jag har införskaffat två olika impackningar med färg pigment. Man masserar helt enkelt in krämen i håret när man tvättar det och låter krämen sitta i från 5 till 15 min. Precis som en vanlig impackning. Dessa vårdar även håret så det blir mjukt och lent och även en härlig glans.

 

Blonde Glam- Redken
Nutri color creme- Revlon

Kommentera inlägget här :