Fucking måsen har landat på Uppsala stadsteater

publicerat i Allmänt;
Vilket tråkigt väder vi har idag:( Jag passade på att ta en lång sovmorgon skönt. Dock vaknar jag alltid vid 07 tiden på lördagar då vasastansnytt delas ut i trapphuset och personen som delar ut den tar hissen till varje våning istället för att ta hissen högst upp och sedan gå ner. Otroligt irriterande....
Igår var jag iaf på Uppsala stadsteater för första gången, jag ska skriva en recension och valde att gå på teaterpjäsen FUCKING MÅSEN en moderniserad version av Anton Tjechovs "Måsen.
Jag har inte varit på teater på ett bra tag så det var faktiskt jätte roligt alla skådespelare var verkligen superduktiga. Jag kommer som sagt skriva ner mer utförligt  som ni kan läsa senare.





Jag har bestämt mig att börja gå på teater lite oftare :)

Kommentera inlägget här :