Solskydd ska lukta kokos

publicerat i Allmänt;
Solen strålar och vädret är underbart. Tråkigt att det skulle bli dåligt till helgen igen.
Nu när  solen har börjat titta fram på riktigt så behöver man solskydd jag såg att dem just nu har 25% på alla solprodukter på kicks det är ju toppen även deras webbshop:)
Jag blir bränd bara jag ser solen och speciellt nu när man inte har någon grund och huden inte sätt solen på ett bra tag.  Jag tycker att Hawaiian Tropics produkter luktar otroligt gott dem påminner mig så mycket av sommar älskar kokos doften så det blir nog något solskydd därifrån plus niveas solskyddsspray den är superbra och har följt med mig på alla mina resor de senaste åren.







Fin dag på norr mälarstrand.

Glöm nu inte att idag är det absolut sista dagen att deklarera, egentligen var det igår med det blev förlänt till idag då det blev kaos på Skatteverket.

Kommentera inlägget här :