plugg, plugg och åter plugg

publicerat i Inredning;
Idag har vi kanske världens tråkigaste väder ute. Jag har bestämt mig att inte lämna lägenheten idag då jag har aldeles för mycket att göra på hemtentan. Har precis tagit en paus i allt läsande, skrivande och analyserande för att äta lite mat passar även på att kolla lite på gossip girl. Har även bunkrat upp med massor av choklad i olika smaker och olika drycker. Det jobbiga med hemtenta är att jag vill unna mig massor av gosaker och ha det riktigt mysigt hemma. Något som fortfarande känns konstigt med att plugga är att man kan sitta hemma och plugga och lägga upp sina tider själv, annat var det när man jobbade och nästan aldrig var hemma och när man väl kom hem på kvällen var man så trött så man nästan ramlade ihop. Det känns liksom väldigt konstigt att kunna vara hemma så mycket, men otroligt skönt. Jag sitter hellre hemma och pluggar än är i skolan.
 
 

Kommentera inlägget här :