Mina handlings vanor

publicerat i Inredning;
När jag går och handlar så brukar jag nästan alltid gå och kolla ner i andras vagnar och korgar för att se vad dom köper,
Jag vill alltid ha mycket mat och godsaker hemma, villl komma på nya saker att laga och så då tycker jag det är jättte bra att få lite inspiration från andra och det hjälper fatiskt,
jag brukar alltid komma ifrån matbutiken med dubbelt så mycket varor varje gång än vad jag tänkt mig :)

Idag har jag exakt varit sjuk i 2 veckor, det är helt galet..



Nu har ju Beck börjat gå på bio jag måste se den..  Snaaaart

Jag undrar om jag ska köpa den där vinterjackan det är precis en sån jag vill ha, men jag måste leva på vatten och bröd månaden ut då :( åhh vet inte hur jag ska göra, hatar att ta från spar.... ehhh får sova på saken helt enkelt..


Pussss o Kram

Kommentera inlägget här :