Coldplay var Underbart

publicerat i Inredning;
Coldplay igår va grymt bra :)
Vi gick ifrån mig till Stadion, ja undrade hur jag skulle orka stå hela konserten eftersom ja inte mådde så bra, så på vägen dit så lyckades vi byta bort våra stå plats till sittplats, tyckte synd om Madde som var tvungen att sitta när hon ville stå längst fram vi skulle ju stå med Frida och hennes kille :(.

Hade även några fler kompisar som stog längst fram och de va tydligen grymt...
Men jag är super nöjd med där vi satt..

Alla låtar va klockrena och ljuset och grafiken får 10 + Bättre kunde de inte bli..
Åhh jag älskar att gå på konsert man glömmer liksom allt runt om kring och bara lyssnar och mår bra, publiken var också bra man märkte att alla var där för att se Coldplay..

Efter
Coldplay så kände jag mig kanske lite piggare så jag  drog mig till Cafe Opera, hann bara in innan jag kände mig svimm färdig och ville gå hem, jag orkade inte, Idag mår jag lika dåligt tror jag har åkt på min halsinfektion som behöver medecin de blir liksom aldrig bra.
Idag som de skulle va kräftskiva :(



En sjuk Carro på Coldplay



En laddad Madde



När Coldplay gick ut i publiken så sprang Madde dit :)


Så vackert var det!

Konserten avslutades med ett litet fyrverkeri :)

Kommentera inlägget här :