Mys med Lila och Lilie

publicerat i Inredning;
Idag åkte jag och Lila hem till Lilie ute på Tyresö har inte träffat lila på år och dar så vi hade mycket att ta igen, Lilie har ju fått ett nybyggt hus det var jätte mysigt både jag och L blev kära.
Vi hade picknick och satt och myste i parken med hundarna.... Efter ett tag kom regnet och vi fick springa hem, typiskt vi som tagit med badkläder...

Hahahah visste inte att vissa människor i min närhet störde sig så mycket på mitt äventyr jag har gjort, varför kan inte alla bara få göra som dom vill utan att det ska snackas bakom ryggen på en..
Jag älskar fart och fläkt älskar att bo inne i stan och göra som jag vill, jag är singel och lever livet, plus att jag är från Gävle ....



Lilas lilla Valp


Lilia och Lilie


Lilies gulliga katt

Nu har jag jätte mycket att stå i här hemma....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det är bra Carro! STÅ PÅ DIG! :D

2:a kommentar, skriven , av Lila:

Fin sida du fått ;) perfekt färg haha!

Håller med med sånna vänner behöver man inga fiender. bäst å hålla sig borta. ärlighet vara.

ses snart igen <3

Kommentera inlägget här :