Slutet på denna underbara helg!

publicerat i Inredning;

För att sammanfatta helgen lite kort, jag och Hella åkte ut till underbara engeltofta och badade eller bada och bada de var svin kallt i vattnet så vi låg på stranden och värmde oss.
Vi hann ligga där i max två timmar innan ett oväder kom in över lilla engeltofta...
Vi for hem snabbt som blixten, jag hann med att färga mitt hår och klippa mamma...
Senare på kvällen kom Helen tillbaka och vi var redo för party:)
Det blev mat och massor med rose vin på berggrenska..

Idag kom jag hem vid 11 tiden då åkte jag och Helen runt på alla affärer man kan tänka sig rusta, owes, ikea m,m sammanlagt var vi borta i ca sex timmar så nu är jag helt slut och vill bara sova men har mycket att stå i.
Imorgon bär de av till Stockholm igen har galet mycket saker att ta med dit, tidigare i veckan var vi där och lämnade ett lass men idag har jag handlat på tok för mycket saker också, men men de ska nog gå bra...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helen:

Vet inte precis om den är söt men det är jag iaf ;)

Kommentera inlägget här :