äntligen hemma

publicerat i Inredning;
Nu är ja äntligen hemma efter en lång dag..
Imorse for vi till Stockholm och tryckte in ännu mer saker i min lilla lägenhet, jag hade nämligen rensat bland alla mina gamla saker hemma hos familjen , efter en snabbis i lägenheten åkte jag och jobbade en sväng, och familjen gled runt i Sockholm...
Jag har inte jobbat på 2 veckor nu så det var lite jobbigt, nu är jag hos familjen i Gävle och ska spendera helgen här, sedan väntar en vecka med nya äventyr i stockholm...

Idag sprang jag också in till frisören och laddade upp med röd toning och mousse och en bra impacknng, har ju blivit blond nu igen efter utlandsresorna.. Så imorgon hoppa ja vara tillbaka som brun röd igen :)

Sov gott alla



Bästa lillasystern, Nu sitter ja hemma och slappar ch du röjer runt ute på krogen, hoppas du har kul, imorgon röjer vi tillsammans tycker jag..

Kommentera inlägget här :