mys framför beck ...

publicerat i Inredning;
Nu sitter jag och myser till beck på tv.. Älskar att mysa framför svenska filmer :) Synd bara att tv4 lever på all reklam..

Läste nu att den 22 åriga killen som fått svininfluensan har blivit allvarligt sjuk nu, jag tycker att det är hemskt... Man vet ju inte hur det kommer att bli tänk om hela Sverige ligger i influensan snart, det är något man inte kan föreställa sig, såg även att vissa länder inte  verkar bry sig om att vaccinera invånarna det tycker jag är helt sjukt då kommer man ju liksom aldrig få ett stopp på den....

Just nu har cirka 300 svenskar influensan.... :(
 

om tre veckor har jag min sista semester vecka för i sommar jag vill jätte gärna åka utomlands igen men jag vet inte om jag vågar nu....

Idag köpte jag iaf det snygga thomas sabo armbandet, jag köpte en berlock till som var ett jätte gulligt  rosa hjärta:)






Jag är super nöjd, nu är det bara att börja samla på berlocker yeehaaa...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lila:

åh visst e de fina, har också sånt, love!

Kommentera inlägget här :