Gelé naglar

publicerat i Skönhet;

Fixade äntligen mina naglar för någon dag sedan vågar knappt visa före bilden för att de var så missfärgade av nagellack då jag är sämst på att använda underlack.
Jag gjorde iaf gelé naglar det var ett tag sedan jag hade det nu. Superskönt iaf så behöver man inte tänka på att det skivar sig eller går sönder. Gelé naglarna håller sig snygga i upp till 4 veckor!


Såhär risiga och missfärgade var mina naglar från början. Dock har jag ju alltid nagallack så det syns inte :)


Här är lite av det jag använder när man gör gelé naglar. Bla Uv lampa, olika geler, penslar, slip m.m det är väldigt mycket saker som behövs.


Dessa 3 använde jag  ovanpå gelén när jag var helt färdig. Jag tycker egentligen att Essies nagellack är helt värdelösa men ville ha ljusa så denna färg passade bäst nu. Sen använder jag överlack från Sally Hansen det är underbart bra. Avslutar med nagelolja från PROnails.


Här är slutresultatet:) Väldigt ljusa aglar så mina händer ser vita ut haha men det kan man ju bara ändra när man vill:)
Det är det bästa med gelé naglar du kan ändra nagellack 100 gånger om utan att det påverkar gelén.

Kommentera inlägget här :