Sista dagen spenderades på Puro beach precis intill flygplatsen.

publicerat i

Nu är vi hemma i Sverige och tillbaka till vardagen nästan iaf. Jag ville faktiskt inte åka hem jag trivdes så bra och njöt av varenda minut. Vi kollade tom på lägenheter när vi var i Palma för vi blev så sugna på att flytta dit. Jag älskar som sagt att resa redan när jag var 16 år började jag jobba för att spara pengar till min första utlandsresa själv med en vän. Det var bland det bästa jag gjort och efter den har det bara fortsatt jag skulle aldrig klara av att jobba i ett helt år och inte få resa. Det är min grej. Jag vill alltid ha en resa att se fram till så är jag:) Sista dagen när vill skulle åka hem spenderade vi på Puro beach som vi hade hört så gott om så det var lika bra att testa tyckte vi. Mitt betyg blir iaf super, det ända negativa var att wifi hade nästan ingen täckning (datanörd som jag är hade sätt framemot att ligga vid polen och läsa på min iPad) det andra var att servitriserna glömde bort vissa beställningar och var inte så tillgängliga då det flesta ville göra beställningar hela tiden. Det är ju därför man är där man vill dricka och äta gott och framförallt hela tiden ha ngt i glaset. Men i det stora hela var det underbart. Vi planerar redan nu att åka till ett annat puro nästa gång :).

Kommentera inlägget här :