En dag i Gävle

publicerat i Allmänt;
Spenderade några timmar i skolan igår, var så trött hela dagen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Vi hade seminarium och skulle stå och prata inför hela klassen som är något av det värsta jag vet. Men det gick vell bra för att inte ha gjort det på länge nu är det bara att fortsätta träna så kommer jag bli bra på detta :)
 Hoppas ni hade mysig lucia iaf. Kommer ihåg när jag var liten så var det ens jätte mysig stämning i skolan så jag inte riktigt får nu på äldre dar. Så känner jag med många högtider och mycket jag gör. 
 
Några mysiga bilder från gårdagen. Hur tråkigt är det inte att någon dum människa brände upp julbocken igår, jag som skulle se den och ta kort men men så tråkigt att den inte ens fick stå till julafton. Detta var det jag såg av stackars bocken den är annars så himla fin:)

Taggar: högskolan, gävle, lido, julbocken, luciatåg,;

Kommentera inlägget här :