Raw comedy och julbord på Hilton

publicerat i Inredning;
Vi hade en supermysig kväll i snökaoset igår. Vi möttes upp med jobbet på Hilton hotel i slussen, där började vi med ett klassiskt julbord och drack vin. Supermysigt mitt första julbord för i år. Dock blev jag ganska snabbt trött på julbordet, man går liksom och väntar hela året  på det goda bordet sen när jag väl börjar äta känner jag att det är ju inte så gott som man föreställer sig blir mest illamående, hehe men det är ju roligt att äta iaf:) Min favorit var laxcheescake.
 
 
 
 
 
Efter julbordet gick vi upp en trappa för att kolla på Raw comedy det var faktiskt mycket roligare än vad jag hade trott, då jag annars har ganska svår humor och svårt för att skratta åt skämt. Men igår satt jag verkligen och skrattade högt :) Kan också säga att det var mycket roligare live än på tv:) Tycker alla som för möjlighet ska gå och kolla :) 
 
Tack för en fin kväll alla inblandade:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida Nilsson:

Likadant varje julbord. Helt sjukt att man ens kan längta längre tycker jag. haha. Bara på julafton förra året åt vi julbord 3 gånger.. Det är inte okej! Det sista julbordet blev det inte ätit så mycket på ;)

Svar: Hahahah håller med till 100% :)
caroline axelsson

2:a kommentar, skriven , av Therese:

åhhh julbord! Kan inte vänta tills jag får ät det!!

Svar: Heheh mm inte långt kvar nu kanske ? :) jag åt mitt andra idag :)
caroline axelsson

3:e kommentar, skriven , av Sarah:

Va kul me en sån bra kväll :)

Svar: Ja verkligen roligt att göra något annat än det klassiska som att gå på julgalan eller nått sånt:)
caroline axelsson

Kommentera inlägget här :