Längtar efter sommaren

publicerat i Allmänt;

Åhh vad jag längtar till sommaren vill sola, bada och bara vara ute och njuta.
Förra sommaren åte vi på semester i två veckor till Mallorca och därefter några dagar till Danmark. Det var verkligen supermysigt och jag älskade det. Mallorca erbjöd verkligen allt man kunde önska och jag skulle jätte gärna åka dit igen :)





Sol och bad i otroligt vackra formentor. Är du på Mallorca är detta ställe ett måste.



Världens finaste utsiktsplats, synd bara att jag hade med mig världens sämsta kamera. Men detta var bland det vakraste och häftigaste jag sätt.

När det gäller semester kring medelhavet har jag varit nästan överallt har dock kvar Kroatsien som jag hör mycket gott om.
Mina favoriter är Spanien och Grekland, Spanien kommer absolut högst upp än så länge. Och det som jag absolut inte kommer återvända till är Turkiet, Tunisien och Bulgarien. Gillade inte alls dessa länderna både när det gäller mat, utseende, standard och människorna.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lotta:

Då är vi verkligen två! :D

Kommentera inlägget här :