Ansiktsserum, Lumene vs Ole Henriksen

publicerat i Inredning;
Då var det måndag igen tycker att hela decemer har sprungit förbi men stormsteg och nu är vi redan inne i Januari!
Såhär på vintern blir huden i framförallt ansiktet extra torr. Jag använder alltid ett serum under min dag eller nattkräm för att få extra fukt när man väl har börjat använda serum kan man inte sluta.
Jag har det senaste året använt - Vitamin C+ Dry Skin Comfort Radiance Cocktail från Lumene och tycker att det är helt underbar och passar mig.
Eftersom jag använder Ole Henriksen i all övrig hudvård så skulle jag även vilja testa ett serum därifrån så jag beställde ett nytt idag. Tror att jag kommer fortsätta med Lumene på morgonen och köra på Ole på kvällen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

sv: Vilket bra tips, tack! Är så trött på att det alltid skvätter överallt när man äter det ^^

Kommentera inlägget här :