Dermalogica och maroccanoil resekit:)

publicerat i

Nu är det inte långt kvar till semester. Som alla mina vänner vet tycker jag det är superviktigt med bra hud och hårvård. Skulle aldrig i hela mitt liv kunna använda tex ett schampo som inte är Salongsanpassat eller liknade när man väl börjat med bra produkter kan man inte gå tillbaka till vanliga. Men det är en hel historia i sig. Eftersom jag inte vill släpa med mig alla mina hygienprodukter utomlands så har jag köpt små resekit. Dermalogica för ansiktet, maroccanoil för håret och ett kit med id som är påväg som smink :) Jag älskar att Lyxa till det. Förr när jag var yngre tog jag bara med saker som jag inte var så rädd om när jag reste typ flipflop och kläder som inte var mina favoriter dvs ganska fula kläder för att jag var rädd att det skulle komma bort eller att ngt skulle gå sönder. Nu älskar jag att klä upp mig och ha med rejäla saker på semestern . Haha jag stör mig på turisterna här i Stockholm som går runt i kepsar svettiga tröjor och fula ryggsäckar. Tråkigt tycker jag det är vell inte så jobbigt att vara snygg på semestern:) Haha Ne nu ska jag kolla klart på OS invigningen har en fullspäckad helg framför mig :)

Kommentera inlägget här :