Storrensning i lägenheten

publicerat i Inredning;
När alla andra är ute och njuter av det underbara vädret ligger jag hemma i soffan och är fortfarande lika förkyld som för en vecka sedan. Har inte kunna sova en hel natt på över 2 veckor nu så jag är bra slut i kroppen och huvudet. Vill blir frisk nu, hur kul är det att vara förkyld större delen av sommaren:(
Jag har iaf fått lite gjort idag håller på att storstäda och rensa ut blan mina saker. Allt skit som jag inte använder ska nu bort. Har redan lämnat av några på påsar på second hand. Det lite dyrare sakerna som jag har säljer jag på tradera. Jag satsar nu på att ha tex 3 dyra märkesväskor iställer för 100 st från typ h&m och liknande det tar bara massor av onödig plats. Har även haft en strorrensning på skor då jag samlat på mig aldeles för många värdelösa skor genom åren. Det är faktiskt superskönt att rensa tror jag ska ge mig på badrummet och min sminkväska snart, men först lite vila på soffan. Just sjutton mina smycken skulle också behöva en storrensning tror inte jag rensat där på flera år.
 

Kommentera inlägget här :