Vasaskolan student i Gävle 2012

publicerat i Allmänt;
Äntligen första dagen på någon vecka då jag inte har några måsten, iaf inget stressigt att tänka på. Denna vecka har gott superfort har knappt hunnit blinka. Åkte hem tillbaka till Stockholm igår kväll igen så det blev mycket åkande fram och tillbaka under gårdagen. Det var ju som sagt student för kusin William som gått ut en 3- årig linje på Vasaskolan, tänk att han blivit så stor nu.
Var första gången jag satte min fot på Vasaskolan, den skolan är väldigt inriktade på estet ämnen och de flesta som går där är min totala motsats. Hoppas iaf William hade en helt oförglömlig kväll. Jag kommer själv aldrig glömma min student det var en av de roligaste dagarna i mitt liv:)








Igår åt jag massor av smörgåstårta och vanlig tårta, kände att det blev aldeles för mycket mådde illa hela dagen. Hade gärna varvat med någon god sallad eller något annat men det blev bara denna mat på hela dagen känner mig helt svullen och illamående idag:(


Kvällen avslutar klassen med studentflak, då åker man runt till olika klasskompisar och hälsar på hos deras familjer och blir bjuden på något att äta och dricka. Supermysigt. Jag ville aldrig att denna kväll skulle ta slut vi hade så roligt med vår klass, hoppas William hade samma känsla. Det var även supermysigt att träffa släkten dock hann jag inte med att träffa mina andra kusiner på pappas sida så tråkigt. Studenten påminner mig så mycket om sommar, fick sommarkänslor igår och längtar efter att ha en underbar sommar med underbara vänner, partyn, uteserveringar, sola på klippor bara ta dagen som den kommer och njuta av underbart väder.

Kommentera inlägget här :