Skönhetsfavoriter inför helgen

publicerat i Skönhet;

Vilken härlig och underbar fredag vi har idag, underbart väder:)
Skulle behöva klippa och färga håret har inte gjort det sen nyårsafton, har nog aldrig gått så lång tid mellan gångerna då jag alltid klipper varannan månad och färgar en gång i månaden. Får se om det blir av idag eller nästa helg:)
Jag har nedan valt ut 2 favoriter från mitt badrumsskåp inför helgen.



Jag har aldrig varit något fan av Isadoras produkter tycker rent utsagt att dem är usla, det är typ ett smink märke man köpte när man skulle köpa sin första masskara eller ögnskugga när man var yngre.
Dock har jag ett glow stick därifrån som är en som ett rouge på stick eftersom jag vill ha lyster i huden så funkar den bra på mig dock sitter den inte så länge som ett puderrouge men jag gillar färgen och lystern. Hoppas att fler märken gör dessa typer av stick.
Min andra tips är O.P.Is underbara rosa nagellack, jag använder mig av O.P.I på mina tånaglar och det sitter som berget håller bra hur länge som helst.

Kommentera inlägget här :