En stjärna vad hände?

publicerat i Allmänt;
Jag satt tidigare och kollade på massor av olika frisyrer på google, jag funderar på att klippa mitt hår kort igen och göra en fin helfärgning.
En bild som kom fram när jag satt och tittade var denna på Britney Spears.
Detta är inte den hälsosamma Britney jag känner igen sen tidigare.

När jag var liten blev hon en stor förebild för mig och alla mina kompisar vi ville se ut som henne i håret och kläderna vi försökte sjunga och dansa som henne, köpte tidningar och liknande för att få en affisch men henne att sätta upp på väggen och även klippa ut bilder på henne som inspiration.
Åren gick och Britney med dem. Hon förändrades som person blev äldre, skaffade barn, gick igenom en livskris hade fel killar och blev väldigt utsatt av att vara i rampljuset.
Jag har inte hängt med så mycket när jag slutade lyssna på henne något år efter dök det upp en och annan bild på att hon rakat av sig allt hår och såg allmänt risig och slutkörd ut.

Britney blev ju som sagt en stor stjärna vid tidig ålder, och det har satt sina spår.
Jag såg en dokumentär med henne för något år sedan det som verkligen lyser igenom är att hon inte mår bra jag fällde faktiskt en tår när hon i slutet blev bortrövad av sina bästa vänner till typ ett bergsområde mitt i ingenstans och fick köra en bil långt bort från människor och papparaziz  just då såg hon ut att må så bra och var helt fri.
Det  var faktiskt otroligt sorgligt att se.
Undrara hur hon mår idag.??

Här en vacker och otroligt snygg Britney Spears på toppen av sin karriär.

Detta är ett av mina favorituppträdanden med henne tror det var mtv music awards.

Här är hon som nykläckt stärna och helt ovetandes om hur hennes liv kommer att utvecklas.

Det jag på något sätt vill få fram med detta är att alla människor förändras och då både på ett possitivt sätt men även på ett negativt.  Jag kan gå tillbaka och se på tex högstadieklassen och när man ca 10 år senare kommer att ha en återträff, vilka har blivit framgångsrika, sjuka, dött, bytt sexualitet, blivit tjocka, smala, fula, sygga, alkoholister, kända, ensamma, bullmammor, ja det finns hur många olika kategorier som helst. Det är oftast bara de starkaste med självförtroendet och självkänslan som står kvar och trivs fullt ut med sina liv. Låt aldrig någon trycka ner dig gå din egen väg och var dig själv.
Tänk på att man lever bara en gång ta vara på den tiden och gör den till den bästa. Och framförallt man är bara ung en gång det är då man ska göra alla roliga saker man alltid velat göra, sen kan man tänka på studier skaffa ett bra jobb och tillslut skaffa sig en famil för den som vill det. Britney gjorde allt detta för tidigt och hon pallade inte trycket......

Kommentera inlägget här :