Ett minne från helgen

publicerat i Allmänt;
Nu är jag på benen igen efter att ha haft en hemsk natt var nära att åka upp till akuten men det blev en läkartid i veckan om det inte förvärras och jag måste åka upp tidigare:(
Helgen var iaf sjukt rolig men också sjukt konstig. Hahah på fredagen var jag hemma hos Nadja som precis köpt en superfin lägenhet på Kungsholmen jätte nära mig. Hon bjöd på jätte god mat och dessert, vi drack bubbel och massor med rödvin, jätte lyckad kväll!
Lördagen hade jag fullt upp hela dagen sen på kvällen gick vi brudar på Riche och mötte upp en bekant, som aldrig mer kommer vara min bekant alltså kvällen var så sjuk och jag kan inte fatta hur människor beter sig. Men herregud vad roligt vi hade jag skrattade sjukt mycket för det hände så sjuka saker.




Kommentera inlägget här :