Modemagasin på väggen

publicerat i Allmänt;

Himmel vad trött jag har varit idag gått runt som ett ufo!! Var iaf på middag igår och drack lite vin bara något glas sen när jag kom hem så kunde jag inte somna var helt klarvaken fram till kl 03:00 då blev jag trött och somnade någon gång därefter. Antagligen blev jag pigg av kaffet i kombination med långpromenaden hem. Middagen var iaf jättefin och god trerätters och allt. Blev ingen bild på maten ahaha men fångade min tallrik rensad på huvudrätten som bestod av skaldjurssoppa:) Tack för igår alla fina, alltid roligt med nya bekantskaper!


Uppäten skaldjurssoppa, mums så god den var:) Men jag ska inte tala om efterrätten den var helt i min smak. Jag älskar ju efterrätter sitter och längtar till den alltid när jag äter middag.


Idag var jag och hälsade på ett stooort företag på deras Sverige kontor, där hade dem denna vägg fylld med mode magasin. Antar att det är en inspirations vägg. Jag får själv sjukt mycket inspiration från tidningar köper allt ifrån Sofies mode till utländska magasin som tex Vouge. Det finaste och mest inspirerande spar jag kvar i flera år och tar fram och kollar i när jag vill ha inspiration, framförallt inom inredning, bak och matlagning. Ibland önskar jag att jag hade ett eget kontor som jag fick inreda själv, så roligt det skulle vara. Skulle pynta det till max.
På tal om vädret nu igen åhh vad underbart väder det var idag riktigt varmt i luften:) Tyvärr har jag sprungit runt hela dagen och inte haft någon tid att njuta men men det är det iaf värt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Matilda:

Hej! Jag har dagens blogg på bloggen. Kika gärna in och var med du också :)

kram

Kommentera inlägget här :