På kalas i ett rosa drömhus

publicerat i Allmänt;
Ojoj vilken helg jag har haft kommer dock inte skriva så mycket om den mer än att den har bestått av lite glädje men mest tårar tyvärr:( Önskar att jag hade kunnat dela på mig denna helg, behövdes verkligen på flera platser sammtidigt.

Igår direkt efter jobbet så åkte vi ut till Lilie på grillkväll hon fyller även år i veckan så vi slog ihop det till en födelsedagsgrillning:) Vi hade supermysigt dock var mina tankar på annat håll:(
Lilie älskar rosa och cupcakes precis som mig. Det är superkul att komma hem till henne hon har ett riktigt rosa tjejhem och verkliigen en supercool egen stil:) Jag vill helst gå runt med kameran i högsta hugg och ta kort på allt jag ser där:)
Under kvällens gång åt vi grillat, supergoda cupcakes, chokladpudding, godis popcorn, jordgubbar och massor av mer gotta, vi drack även hallondricka och rosé, all dricka var självklart också rosa.




Lilie hade dukat upp så otroligt fint, med massor av olika bakver och massor av godis:)


Det hade pyntats hejvilt med massor av ballonger:)




Vi brudar:) Foto från Silvia Jag täckte in hela min kropp i filtar då det var sjukt mycket mygg, inte tänkte jag på det så jag gled dit barbent i klänning.


Efterrätten


Lite mer efterrätt.


Roooosa dricka.


Lilie öppnar paket hon fick massor av saker som speglar henne själv, jag tycker det är jätteroligt att köpa presenter och tänka på vad som passar personen i fråga som ska få den:) Jag tror vi träffade in rätt igår iaf!
Nu ska jag krama om min bästa<3
Ha en fin kväll alla söta, får ser hur mycket jag kommer att uppdatera denna vecka har väldigt fullspäckat schema och till helgen blir det bröllop:)
Tack för en fin kväll bästa tjejer<3

Kommentera inlägget här :