Plopp kärlek<3

publicerat i Inredning;
Va roligt att ni är så många som besöker mig nu:) Tyvärr har jag varit inne i en ganska stor bloggtorka då jag ligger efter med det mesta och har ingen ro alls för tillfället känner mig splittrad och på det så har även min dator gått sönder. Men jag ska försöka att göra mitt bästa att hålla humöret uppe och blogga på ändå, jag har ju som sagt valt att inte blogga allt för privat men det är svårt att låta bli när man har otroligt tråkiga svackor:(
Nu kollar jag iaf på Sverige - Island jag längtar som en galning tills när EM börjar.







Jag är ju som sagt helt besatt av choklad, idag så fick jag dessa sommarnyheter från cloetta plopp. De heter plopp kärlek och smakade choklad med lite gele hallon. Jag tycker dem var goda men inte godare än vanlig plopp och ingenting som jag kommer köpa igen. Typiskt nu är jag hungrig igen jag som åt kvällsmat vid kl 20:30.

Kommentera inlägget här :