Swedish House Mafia

publicerat i Allmänt;
 
 
Gahhh vad jag längtar till nästa helg då det är Swedish House Mafia på friends arena (kan det bli bättre). När vi bokade biljetter kring midsommar kändes det som en evighet till 24 november och jag förstod inte hur jag skulle kunna stå ut med denna väntan, och nu vips så är vi här. Tror det kommer bli galet rekomenderar verkligen alla som har möjlighet att gå och se dem göra det. Är ju som sagt bandets sista gemensamma spelning i Sverige skulle jag inte gå på denna skulle jag ångra mig livet ut... Jag hade dubbla biljetter så la ut på både facebook och blocket att jag sålde blev rent utsagt bombaderad av mejl och samtal redan 1 min efter att annonsen lades ut, då kan man säga att det är ett stort tryck då det finns hur mycket biljetter som helst kvar på blocket.
Ikväll är det även fotboll på Friends arena Sverige möter England ska bli sjukt roligt:)
 
 
 
Älskar att sitta på youtube och kolla på olika spelningar och videos får rysningar varje gång!
 
 

Taggar: friends arena, swedish house mafia, 24 november, dont you worry chil;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elizabeth:

Vad kul! Älskar inledningen på videon Don't you worry child när de pratar om splittringen på nyheterna. Vet inte om det verkligen var så men tänker att det är väldigt troligt! Så coolt om det är så, Sverige är ett litet land men ändå, att vara så stora att ens splittring kommer med på nyheterna!

From Elizabeth . With Love

Kommentera inlägget här :