Ansiktsmask från Clinique

publicerat i Inredning;
Jaha då var det måndag igen veckorna bara flyger iväg. Denna vecka kommer att bestå av träning, skola, mys i höstmörkret, läkarbesök, party och lite annat smått och gott. Helgen var som sagt fartfylld från morgon till kväll, hann även med ett jobbpass i fredags, var superskönt att ha jobbat lite denna månad iaf:) Igår hade vi bakisbrunch hos Katta på Kungsholmen alltid lika mysigt. Jag var bakis  utan alkohol, borde vara tröttheten. Satt rätt upp och ner i  hennes soffa hela dagen och åt diverse saker. Rullade hem vid 21:00 och åt middag. jag som bara skulle stanna en liten stund. Heheh nu blir det extra mycket läsning att ta igen...
 
 
Har rensat i badrummet under eftermiddagen, det behöver jag göra lite då och då. Jag är lite av en samlare på skönhetsprodukter och smink, det är väldigt viktigt att hålla efter och rengöra och kolla så inte krämer och liknande blir gammalt min hud känner av det direkt. Alla produkter hinner jag inte anända slut på. 
 
Något som jag tyvärr måste kasta i soptunnan är denna Turnaround instant facial mask från Clinique, den är superbra ger en otroligt lyster och ett fint skimmer till ansiktet den innehåller även små peelingkorn som man masserar in i huden.  Dock har jag inte använt den så mycket på senaste tiden då mina ole henriksen produkter tar all min uppmärksamhet:)

Kommentera inlägget här :