Godmorgon fina måndag

publicerat i Inredning;
Godmorgon alla fina, hoppas ni har en fin start på denna måndag, hörde rykten om att det snöar i Gävle:( buu jag som ska dit i veckan.  Gick iaf upp 08.30 idag som är ovanligt tidigt för att vara mig. Passar på att njuta extra länge i soffan med tända ljus och mitt morgon kaffe, supermysigt. Nu ska jag snart göra lite frukost och fixa med lite på datorn innan det blir plugg i några timmar 
 
 
 
Myser i mina fina pyamasbyxor.
 
Fina rosor som jag fick av min fina vän Angelina i fredags, jag kan aldrig få för mycket levande rosor hemma. Rosor är faktiskt några av få blommor som jag inte är allergisk mot. 
Känner faktiskt för att baka i eftermiddag får se om jag hinner då blir det recept här på bloggen var ett tag sedan nu.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lilié Biskopsdotter :

Snygga leggings! Vart kommer dom ifrån?? :)

Kram

Svar: Kommer ifrån H&M underkläder, köpte även ett par liknande från h&m divided som är lite mer i stickat :) supermysiga båda två:)
caroline axelsson

Kommentera inlägget här :